Παρασκευή 10 Μαΐου 2013

Ο τόπος μου (ενοτ.10)


Πρόλογος - Ποιος είναι ο τόπος μου ; Πού βρίσκεται ; Πού οφείλει την ονομασία του ;

Κύριο μέρος
1η παράγραφος - Οι φυσικές του ομορφιές 
Βουνά, παραλίες, ποτάμια, λίμνες, ιαματικά λουτρά, γραφικά χωριά, προτεινόμενες δραστηριότητες στη θάλασσα ή στο βουνό.

2η παράγραφος - Ο τόπος μου παλιά και σήμερα
Παλιά : καλαίσθητα σπίτια με 1 ή 2 ορόφους και αυλή, μικροί και στενοί δρόμοι, μικρά μαγαζιά στο κέντρο της πόλης, λιγότεροι κάτοικοι, άμαξες, περισσότερο πράσινο.
Σήμερα : σύγχρονη πόλη, απρόσωπα κτίρια, πολυκαταστήματα, πολυκατοικίες, ταβέρνες, καφετέριες, δημόσιες υπηρεσίες, τσιμέντο, περισσότεροι κάτοικοι, λιγότερο πράσινο, κυκλοφοριακό πρόβλημα, καυσαέριο.
Υπάρχει κάποιο κτίριο / κάποια περιοχή που παραμένει αναλλοίωτο/η στο χρόνο ;

3η παράγραφος - Προσωπικότητες που έζησαν, έδρασαν ή πέρασαν από την περιοχή μου / Κάποιο μοναδικό και εντυπωσιακό αξιοθέατο 

Επίλογος - Σκέψεις και συναισθήματα / μία ευχή για τον αγαπημένο μου τόπο μου.

Υ.Γ. για τους διαδικτυακούς μου μαθητές! Σας παραθέτω μόνο τις λεπτομέρειες της 2ης παραγράφου που είναι σχεδόν κοινές για όλες τις περιοχές. 









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.