Πέμπτη 10 Ιανουαρίου 2013

Τι θα ήθελα να γίνω, όταν μεγαλώσω (ενοτ. 5)

Πρόλογος - Με ποιο επάγγελμα θα ήθελα ν'ασχοληθώ, όταν μεγαλώσω;

Κύριο μέρος
1η παράγραφος - Λόγοι
  • Είναι ένα επάγγελμα που έχει προοπτικές;  Θα βρω εύκολα δουλειά στο δημόσιο ή στον ιδιωτικό τομέα; Μπορώ να δουλέψω στο εξωτερικό;
  • Ο μισθός είναι ικανοποιητικός; Θα βγάζω πολλά χρήματα;
  • Απαιτεί σπουδές σε κάποια σχολή (ΙΕΚ, ΤΕΙ, ΑΕΙ) ;
  • Χρειάζονται ιδιαίτερα σωματικά προσόντα (στρατιωτικές σχολές, γυμναστική ακαδημία);
  • Μου προσφέρει κύρος και κοινωνική καταξίωση;
  • Έχει σχέση με το φύλο μου;
2η παράγραφος - Λόγοι (συνέχεια)
  • Γιατί μου αρέσει αυτό το επάγγελμα; Τι μου προσφέρει (ηρεμία, έντονα συναισθήματα, προσφορά στο συνάνθρωπο) ;
  • Ασχολούμαι στον ελεύθερό μου χρόνο με κάτι αντίστοιχο;
  • Επηρεάστηκα από τους γονείς μου; Ασχολείται κάποιος με αυτό; Συμφωνούν με την απόφασή μου;
  • Επηρεάστηκα από τον κοινωνικό περίγυρο ή από το σχολείο (φιλόλογος-πρότυπο, ξάδερφος μηχανικός) ;
  • Υπήρξε κάποιο καθοριστικό περιστατικό, που επηρέασε την απόφασή μου (επιθυμία να γίνω κτηνίατρος ύστερα από τη σωτηρία ενός ζώου) ;

Επίλογος -Προσπάθεια να πετύχω τ' όνειρό μου!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.